Till toppen
Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig och för anonym statistik. - Läs mer - Dölj

Alltid fri frakt

Lägsta order - 100 nok

Alltid lägre priser!

Betaling og levering

Du er alltid velkommen til å kontakte kundeservice hvis du har spørsmål. Nedenfor kan du lese om alt vedrørende betalinger og leveranser.

Betaling

 I samarbeid med Klarna kan vi tilby faktura betaling, delbetaling, kredittkortbetalinger og direkte betalinger via bank. Denne betalingsløsning heter Klarna Checkout. Ved å gi informasjon i kassen godtar du vilkårene i Klarna. Ved å klikke på "Gjenomfør kjøp" godtar du våre kjøpevilkår.

 

Klarna Checkout presenterer litt informasjon for deg så snart du er identifisert. Hvilken informasjon du trenger og gi for å oppnå identifikasjon kan variere mellom ulike kjøpsmuligheter og kunder. Kredittsjekk er aldri direkte i Klarna Checkout, men hvis nødvendig, avhengig av betalingsmåte du har valgt. Kreditt tatt av Klarna vil ikke påvirke din kredittverdighet, og kan ikke bli sett av andre som ber om kredittopplysninger om deg, for eksempel banker. Når du er identifisert vil Klarna Checkout vise hvilke alternativer som er tilgjengelige for akkurat deg. Der det er mulig, tilbys faktura (via Klarna) som standard betalingsmåte. Dersom fakturaen ikke er standardvalget,ber deg om å velge et annet alternativ. Hvilket alternativ du blir tilbudt kan variere fra person til person. Du kan velge om du ønsker å beskytte din bruk av Klarna Checkout ved og bruke en PIN. Mer informasjon og fullstendige vilkårene for Klarna betalingsmetoder kan bli funnet på Klarna.com. For informasjon om betaling, kontakt Klarna kundeservice. Du kan også se dine fakturaer og deres betalingsstatus på Klarna.com under Mine Sider, under "Finne regningen" på hjemmesiden.

 

Vi tilbyr følgende betalingsmetoder:

 

    - 1. Faktura

    - 2. Delbetaling

    - 3. Betaling

    - 4. Direkte betaling

 

1. Faktura

Vi tilbyr betaling med Klarna faktura med 14 dagers betaltid. Dette betyr at betalingsperioden beregnes 14 dager fra den dagen når varene forlater vårt lager og kunden får en leveringsmelding til den angitte e-postadressen. Ingen faktura kostnader. Fakturaen sendes på e-post når bestillingen er sendt fra vårt lager. Fakturaen har en løpetid på 14 dager. Ingen faktura kostnader. Papirfaktura kan velges etter du fullført kjøpet på en porto kostnad på 5kr. Vår påstand er overført til vår partner Klarna AB. Ved faktura, forbeholder vi oss retten til å ta en kreditt gjennom Klarna AB. Det påvirker ikke din kredittverdighet, og kan ikke bli sett av noen andre. Innsamling og behandling av dine personlige data og kreditt er nødvendig for oss å behandle dine forespørsler om 14 dager kreditt.

Kunden gis umiddelbart varslet hvis kreditt har blitt gitt, og vi kan håndtere ditt kjøp umiddelbart. Hvis kreditt ikke gis, kan du velge et annet betalingsmåte (kredittkort, direkte betaling eller forhåndsbetaling) eller kontakt Klarna. Bestillinger mot faktura sendt til din registrerte adresse og kun til personer som rapporterer korrekte og fullstendige personopplysninger. Sen betaling vil være en påminnelse gebyr på 60 kroner og renter på 24% pluss den gjeldende referanserente (som referanserenten settes hvert halvår av Riksbanken). I tilfelle av standard går saken til Klarnas inkassoselskapet Segoria og lovbestemte inkassokostnader. En inkasso ikke innebærer noen betalingsmislighold, men kan føre til betalingsmislighold følgende handlinger med mindre betaling er gjort eller saken er fjernet. Du kan gå direkte til Klarna.com å få informasjon om din regning som  privatkund. Der enkel innlogging med BankID på mobil, e-postadresse eller telefon, kan du se fakturaer. På Klarna.com kan du også flytte forfallsdato 10 dager hvis du ikke kan betale regningen i tide.

 

2. Delbetaling

Vi tilbyr deg muligheten til å del-betale regningen via Klarna konto. Betal kun 1/24 av bestillingsbeløpet , men ikke mindre enn 50 per måned. Vær oppmerksom på at når som helst kan betale hele den gjenstående gjelden. Deretter avsluttes automatisk din konto hos Klarna. Hvis du har valgt å betale med faktura, men bestemmer deg for å endre til Klarna konto går det fint. Betal i henhold til informasjonen på fakturaen, eller kontakt Klarna for mer informasjon. Har du handlet i flere nettbutikker som tilbyr Klarna konto samles dine kjøp på en faktura. Et administrasjonsgebyr på 29 SEK vil være månedlig faktura. Fakturaen sendes i posten i midten av måneden. For betaling via Klarna form av årlig rente i dag 19.90%. Fullstendige vilkår finner du på Klarna.

 

3. Kortbetaling

Vi tilbyr sikker betaling med VISA og MasterCard / Eurocard og American Express. Ingen kort kostnader. Ingen kortinformasjon lagret hos oss, men lagret av vår partner Klarna. Kortbetalinger håndteres av Klarna er PCI-DSS sertifisert. Dette betyr at de følger Payment Card Industry Data Security Standard. Det er den høyeste standard for sikkerhet i industrien, og omfatter all håndtering av data i den kassaløsning vi bruker.

 

4. Direkte betaling

Hvis du har nettbank med Nordea, Swedbank, SEB eller Handelsbanken, du kan velge direkte betaling via Klarna Checkout. Du logger inn med banken din og pengene trekkes direkte fra kontoen din.

 

Frakt og levering

Generelt

Alle bestillinger på hverdager før spesifisert tid (se betingelser) sendes normalt fra oss på dagen. Bestillinger på helger / helligdager normalt sendes neste arbeidsdag. Når varene er sendt fra vårt lager, får du en leveringsbekreftelse til den oppgitte e-postadresse med en shipping-ID, slik at du kan spore forsendelsen. Topformula leverer kun til adresser i Norge.

Tar normalt 3-5 virkedager å ankomme etter å ha blitt sendt fra vårt lager. Fraktkostnader 0kr. Varene er sendt med Bring til et postkontor. Når pakken har ankommet, får du en melding og kan hente pakken din med hjelp av identifikasjon og sporingsnummer .

 

Spore pakken

Når bestillingen er sendt fra vår nettbutikk, får du en leveringsbekreftelse til din e-postadresse. Leverings bekreftelsen er en sporingskobling som du kan åpne for å spore forsendelsen.

 

Forsendelse ID for pakker

En pakke vil alltid få en pakke id (alt. Sporingsnummer) som kan brukes for sporing av pakken. Kolli-ID kan finnes via lenken i sporing leveringsbekreftelse sendt til din e-post adresse så snart pakken har forlatt vårt lager. Med pakke-ID, kan du spore pakken fra sortering til du henter pakken. Hvis du ikke har mottatt noe varsel, men ser gjennom sporingskobling at pakken kom til post eller post i butikk, ikke nøl med å plukke opp pakkene som sendes i posten med sporingsinformasjon og identifikasjon. Parcel ID / sporingsnummer / serienummer som finnes i leveringsbekreftelse sendt til din e-postadresse.

 

Forsendelse ID Varubrev

Med forsendelsen ID vil du se når brevet passerer sorteringssentre og muligens ende opp med Post i butikk. Denne sporing er ikke så detaljert som på pakke. Forsendelse IDer for varer brev, se leveringsbekreftelse sendt til din e-post adresse så snart pakken har forlatt vårt lager. Når en bevegelse brev sortert posten terminal sender en leveringsbekreftelse til deg enten via SMS, e-post eller brev som forteller deg at leveringen er på vei, og når den forventes å bli levert til deg. Hvis postmannen mener varebrev passer postkasse er sendt direkte til mottakerens postkasse. Varubrev ansett for omfangsrik til nærmeste utleveringssted og en melding med en fire-sifret serienummer er enten sendes via SMS, e-post eller brev. Med serienummeret, kan du hente varene brev i Posten levering. Hvis du ikke har mottatt melding, kan du også hente varubrev ved hjelp av elementet ID finner du i leveringsbekreftelse.

 

Å plukke opp forsendelsen, må du ha din ID og nummeret du finner i SMS eller e-postvarsling. Har du valgt brevavi så ta det sammen med papirer for delegat. Hvis av noe grunn du går glipp av varsling, er det godt å hente pakker med pakke ID / sporingsnummer / serienummer og ID. Parcel ID / sporingsnummer / serienummer som finnes i leveringsbekreftelse sendt til din e-postadresse. Husk at du alltid bør være i stand til å vise legitimasjon når du henter pakken. Bare personen navngitt på pakken, plukke den opp. Forsendelsen er i postenbutikk i 14 dager før det sendes tilbake til oss. Vi forbeholder oss retten til å belaste kostnadene ved behandlingen som oppstår når ikke pakken blitt plukket opp (tilbake transport, håndtering kostnader, etc.). Derfor tar vi et gebyr på 250 NOK hvis en pakke ikke kan bli plukket opp. Derfor bør du være oppmerksom på at hvis du angrer et kjøp og ønsker å returnere varen, må du først plukke opp pakken og deretter tilbake som beskrevet i vilkårene for kjøpet.

 

Leveringsforsinkelse

Leveringstiden kan forlenges når uforutsette forsinkelser kan oppstå på veien. For enkelte deler av Norge vil levering med en eller to dagers forsinkelse bli, dette er ikke alltid inkludert i beregnet leveringstid vi angir på våre nettsider.

 

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.